Saturday, January 12, 2013

Bio Ever.... Pengalaman sendiri

Kali ini saya kongsikan macamana saya berkenalan dengan Bio Ever.
Saya berjumpa dengan rakan masa sekolah menengah dulu di laman muka buku.  Tak disangka dah menjadi bisnes woman ....income lumayan.  Jual produk Hai O lagi......biasalah dah lama tak jumpa.  Sekali lagi orang bisnes, sambil menyelam minum air.  Rakan sebelum ni perkenalkan saya dengan PB, sekarang ni Bio Ever pulak.  Kebetulan saya ni, celik IT.  Pantang ada orang promote produk, saya survey kat internet dulu...ada pro ada kontra.  Kawan punya pasal, sebelum jumpa saya dah ready untuk mencuba sekurang-kurangnya 1 btl.

Bila dah jumpa....pandailah dia promote, Banyak kegunaan krim ni yang dia terangkan pada saya.  Banyak testimoni yang dia tunjuk.  Kalau ada pembaca yang ragu-ragu betul ke krim ni boleh beri tindak balas begitu cepat.  Memang betul, saya alaminya sendiri.  Pujuk punya pujuk saya setuju untuk ambil 6 botol krim bio ever.  Kenapa saya setuju?  Abang kandung saya ketika itu ada katarak pada matanya, dinasihatkan doktor untuk menjalani pembedahan.  Kaki dan badannya pula ada bisul dan bernanah.  Telah menjalani pemeriksaan doktor, tiada kencing manis. 

Keesokannya, saya pergi ke rumah abang saya dan memberinya sebotol krim Bio Ever untuk dicuba.  Saya suruh abang saya sapukan di sekeliling mata dan di keliling bisul yang bernanah.  Saya ni jenis kurang sabar...pagi keesokan harinya saya menelefon kakak ipar saya bertanyakan khabar abang saya. Dengan penuh rasa gembira kakak ipar saya memberitahu penglihatan abang saya sudah jelas pagi ini.  Sungguh ajaib.  Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah.  Nanah pada bisulnys juga semakin kering.   Abang saya seorang tukang jahit sepenuh masa.....syukur dia dapat meneruskan kerjayanya.  Setelah habis satu botol....satu botol lagi di ordernya.  Sesungguhnya kesihatan lebih penting, biar harganya mahal tetapi amat berbaloi.

Tak cukup dengan pengalaman yang abang saya alami.....pada malamnya suami saya pula mengalami mild stroke.  Darah tingginya naik.  Separuh badannya longlai...saya seorang diri di rumah bersama anak-anak saya yang masih kecil.  Alhamdulillah saya ni tak mudah rasa panik....malam tu saya memang tak tidur , saya gosokkan krim bio ever ke seluruh badan suami saya.  Tiada rasa untuk berjimat menggunakan krim bio ever di hati saya.  Kesihatan suami saya lebih penting.  Esok pagi, alhamdulillah..... sebaik saya keluar dari bilik air saya dapati suami saya sudah duduk di ruang tamu.  Syukur alhamdulillah....semuanya dengan izin Allah.

Sekarang saya tak ragu-ragu untuk memperkenalkan krim bio ever ni kepada rakan-rakan.  Tak rugi mencuba....  Berkesan atau tidak  semuanya dengan izin Allah.  Baca info selanjutnya tentang produk ini.
Berminat atau nak demo percuma.....pm atau  call di talian 0137890332 ( Shazrin )




No comments:

Post a Comment