Saturday, January 12, 2013

Premium Beautiful, mulanya di sini

Tercetus untuk berkongsi pengalaman tentang penggunaan produk ini kepada pembaca.  Semoga apa yang saya kongsikan dapat dijadikan panduan kepada mereka yang masih ragu-ragu tentang produk ini.  Saya ni bukanlah orang yang berani melabur wang yang besar untuk sesuatu produk.  Entah macamana saya boleh tertarik bila melihat gambar kawan lama di facebook.  Badannya taklah sebesar badan saya....kalau saya dapat saiz badan sepertinya, alangkah bertuah.  Tapi saya tertarik dengan bentuk badannya yang tak seperti saya mengenali dia dulu...lagi cantiklah.

Bermulalah episod dia berkunjung ke rumah saya pada hari raya aidilfitri 2011.  Sambil menyelam minum air.....orang bisnes, mmg bijak.  Dia perkenalkan saya dengan produk Premium Beautiful atau singkatannya PB.  Harga??  Agak lumayan.  Rezeki dia murah, datang tepat pada ketika dan waktu.  Agak was-was masa nak beli....tapi sekali lagi orang bisnes ni pandai, dia pakaikan PB dan bagi peluang saya pakai selama seminggu, katanya kalau tak selesa boleh pulangkan semula.

Inilah rupanya.....Premium Beautiful

Dah pakai best pulak, baju yang dah sekian lama tak muat dah boleh pakai semula.  Extra lipatan lemak di pinggang pun tak nampak. Saya pulak tak sedap hati bila dah pakai nak pulangkan semula.  Terus aje setuju untuk beli.  Cara nak bayar....macam2 cara diterangkan.  Saya pulak malas nak bayar ansur, penat nak fikir.  Suruh member datang lagi untuk ambil bayaran.....cash, sanggup aje member walaupun agak jauh.  Diajak juga saya menjadi rakan bisnes....tapi saya tolak , masih kurang yakin dan modalnya pun besar.  Biarlah saya cuba dulu produk ni.

Hingga kini saya masih gunakan PB sebagai pakaian harian....tak sempurna rasanya tanpa PB.  Sejujurnya, bagi saya PB lebih untuk kesihatan dan membentuk tubuh, biar gempal tapi ada shape.  Baca  perkongsian saya seterusnya tentang produk Hai O


No comments:

Post a Comment