Monday, January 14, 2013

TESTIMONI BIO EVER


CYCTS, FIBROID, SAKIT2 SENDI JARI..SIKU..LUTUT DAN 
TUMIT KAKI SAYA ALHAMDULILLAH DAH TIADA...

Saya dah cuba macam2 produk tapi tak ada rezeki,tak ada perubahan apa pun..Allah menguji saya… Sakit tumit tu memang dah serious,kalu turun dari kereta atau bangun dari tidur memang sakit menyucuk2.. sakit bila pijak lantai .Kalau turun dari kereta pula jalan terbongkok2 nak tahan sakit bila berpijak,rasa nak beli tongkat jer masa tu - dah pilih pun tapi rasa segan la pulak. Pernah saya merangkak dalam rumah sbb kesakitan melampau..
Doktor tak bagi apa2 ubat selama 5 tahun Untuk cyst n fibroid
Saya mula menggunakan krim ajaib Bio Ever selepas sesi sharing dgn kawan-kawan, selepas tu tiba2 rasa sakit menyucuk dibahagian ari2, masa tu 5 hari lagi saya nak ke Australia,sibuk dan tiada kesempatan nak jumpa doktor untuk ambil apa2 ubat tahan sakit ,cuma sapu BE jer alhamdulillah sakit tu hilang bersama sakit tulang belakang, terima kasih kepada sahabat yang perkenalkan BE ni.
Tapi kaki masih sakit,selain sakit kaki saya juga sentiasa sakit gigi,dah banyak cabut gigi,lepas tampal pun sakit,untuk masalah gigi dan segala masalah sendi, alhamdulillah segalanya sangat ok selepas menggunakan V3SR dan garam buluh…. (rupa-rupanya bukan sakit gigi tapi sakit saraf di bahagian mulut!! - rugi gigi... :):))
Alhamdulillah bersama V3SR dan produk2nya ..juga garam buluh..saya sihat dan BONUS YG SAYA DAPAT = SLIM ..SANGAT MEMBAHAGIAKAN SAYA…..
Alhamdulillah juga yg paling bahagia..bila saya berkongsi dgn kwn2 dan mereka menggunakan produk2 ini mereka juga mendapat kebahagian yg saya dah dapat!!!

No comments:

Post a Comment